Saves my day.

This one saves my day.
 
Asså Celsius, ren kärlek. Så fruktanvärt god. Förvånad att jag idag vaknade så sent som halv nio(sent för min del), dröm! Jag vaknar alltid jättetidigt och kan aldrig sova länge, men nu så!  Började dagen med en god frulle och gick och köpte mig en Celsius för att vakna till liv. Tog även tag i mitt liv och tog en promenad och sedan ett litet stretchingpass. Cheerleadingsäsongen har ju börjat och eftersom jag bland annat är topp i laget så behöver man bli vig. Just nu är min rygg död samt resterande delar av kroppen!! 
 
 
 

Åh jag tycker att celsius ser så fruktansvärt gott o fräscht ut :D Så det är nånting du rekommenderar alltså? :)

Svar: Haha nej, rekommenderas ej för man blir beroende... Men gott är det!
Jennifer Dise

Celsius är godast!!
Vad roligt med cheerleading också, har alltid velat gå i det men valde gymnastik istället ;)

Svar: Gick i gymnastik innan jag började i cheer:)
Jennifer Dise

Håller helt med att celcius är jätte god med alla olika smaker.




Kom ihåg mig?