Hmm


Hejhejhejhej! Jobbig jag är som säger att jag ska börja blogga men så glömmer jag. Men haft mycket jobb på sena kvällar så har liksom inte kommit på tankarna! 

Jag som sagt skriver ju mest för min egen skull, då jag älskar att bara få skriva av mig någonstans. Mitt år 2014 har i princip varit piss, det har varit en kamp må jag säga. Men ur regn kommer solsken eller vad man säger. De dagar jag mår bra och är lycklig, ja då mår jag fan riktigt bra, för de stunderna uppskattar jag som aldrig förr. Jag tror alla behöver lite svackor i livet (tyvärr) för att sen faktiskt uppskatta de bra stunderna. Anledning till varför jag skriver detta är för att idag är jag faktiskt glad och jag vet inte varför men det är skönt!


Snygg/ hemlig beundrare

Hej!
Kul att du börjat blogga :)
Skulle du inte kunna visa lite bilder från ditt rum? Tipsa om lite skönhetsrutiner och annat kul som du gör i vardagen och mår bra av. Hade också varit roligt om du kunde berätta och lägga upp foton från din cheerleading. Lite tips ;)
Kram!

Svar: Hej! Absolut, ska se om jag kan få ihop ett inlägg snart om det! :)
Jennifer Dise

vad lägger du mest pengar på i månaden? Kläder, smink, inredning eller något helt annat :)? Tipsa gärna om favoritmärken, affärer och liknande. Kram!




Kom ihåg mig?