Stammis.



 
Hejhopp! Åt precis en lyxlunch från Adam´s Café, är rena stammisen där, de vet precis vad jag vill ha hehe. Nu ska jag dra mig in till stan för att ta en fika med min vän Janina, därefter blir det cheerleadingträning och jag är riktigt taggad faktiskt! och till sist efter träningen tar jag och Sofia en tur med tåget till Sthlm för att träffa Elin i helgen. Japp känns ganska ok ändå! 
 
 
Asså haha, skulle ta bilen för att köpa lunch förut, så sitter den här bilden på rutan.... sorry, var extremt trött igår när jag kom hem så orkade liksom inte riktigt... ber om ursäkt, brukar faktiskt parkera ganska bra annars hehe. 
 

Så gott!

Åhh vad gott det set ut!
Hahah att någon ens orkar skriva lappen och sätta den på din bil ;)

Lunchen ser god ut!
Vilken onödig lapp.

Gott :)

mums

Åh va gott!

Mums! Lite onödig lapp, men komiskt kanske :)

HAHHAA lappen! XD

Ser gott ut!! Kul notis÷)




Kom ihåg mig?