HUFVUSTADEN

Ja då var vi på väg hem igen. Den här helgen vart riktigt behövlig för mig. Jag och Sofia tog vårat pick och pack för att åka och hälsa på vår kära vän Elin som flyttat till huvudstaden. Dagarna spenderades på stan med massa shopping, eller rättare sagt jag shoppade, tyckte de andra töserna var lite sämre på den fronten… Meningen var ju att jag skulle köpa alla julklappar, men det var fruktansvärt svårt så det mesta blev till mig själv…. Typiskt haha. Får lägga på ett kol när jag kommer hem istället! Vi var även på Skansens julmarknad, supermysigt men jag frös så jag kunde inte koncentrera mig överhuvudtaget. Vi åt på ett jättemysigt litet fik som heter "Flickorna Voltaire" ...Lyckad helg som sagt, mindre lyckat blev det med foton, men fick sno några från Sofias mobil istället!




Detta lunchstället var riktigt bra, Vigårda hette det, otroligt gott och fräsht. Rekommenderas!
Sista kvällen avslutades med en lyxig middag hemma hos Elin och några Extremt exklusiva drinkar a la Sofia!
 
See you soon! 
 

Gott!




Kom ihåg mig?