Livet på en pinne...

 
Ibland går livet inte som man tänkt sig. Det går raka motsatsen. Vi skulle ju växa upp, bli klokare med åren och känna oss starkare och gladare än någonsin. Men ibland är livet bara tufft, I guess... Jag bara känner att jag för två år sedan var så mycket klokare, så mycket starkare och såsåså mycket gladare. Let´s be honest, det har varit ett tufft år hittils. Vad är det man säger? Efter regn kommer solsken? Men livet blir inte mer positivt av att tänka i negativa banor. Jag önska bara att jag en dag kunde vakna och bara visste vad jag vill göra med mitt liv, att alla onda tankar var borta, att livet var som en dans på rosor, och ja helt enkelt att världen bara bestod av rosa och fluffiga moln typ. Det hade varit dröm. Men vi lever inte i någon drömvärld och livet är inte en dans på rosor, så man får helt enkel kämpa och fightas med verkligheten och sen en vacker dag kanske livet är lite enklare än gårdagen.
 
 
 
 
 
 

fin!

Svar: Tack! <3
Jennifer Dise

Isa

Du skulle inte vilja skriva ett inlägg om vad det är som är jobbigt och vad det är för tankar som plågar dig?
Kramar!

Svar: Tack för omtanken, men just nu håller jag nog gärna det för mig själv! <3 Kram
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?