Kocken ✭

Kycklingmacka med sallad och Avokadomousse. 
 
Måste säga att jag är ganska impad av mig själv då när det gäller matlagning det senaste, hehe. Denna goda middagen överraskade jag min mamma med i veckan efter jobbet och eftersom det var så gott fick det bli en favorit i repris till kvällens middag. Dagen idag har varit fruktansvärt lång känns det som, trots det har jag inte fått gjort speciellt mycket. En lunch vid ån med en fin vän, serier och en lång promenad. Sen är jag väldigt lyckligt lottad som har en vän som bara överraskar en så här på kvällskvisten med att komma förbi för att krama om en! Ibland är allt som behövs en kram för att få upp humöret. 

Detta ser helt fantastiskt gott ut! Skulle mer än gärna få finnas i min mage just nu hehe ;)

//hundredkitchenstories.blogg.se

Nam så gott ;)

Em

Åh vad gott det ser ut! Hur gör du avokadomoussen? Kram!

Mums!

ÅÅ vad gott! :D




Kom ihåg mig?