Svar på tal.

Hej! 

1. Vad brukar du äta till frukost, lunch och middag? Något favorit mellanmål som du kan dela med dig av :) 

2. Hur ofta tränar du och vad? 

3. Hur ser en vanlig dag ut för dig. När går du upp, lägger dig, några speciella rutiner eller liknande :)? 

4. Har du några ovanor/vanor eller "ticks" ;)? 

5. Kan du inte göra en lista på "5 sanningar" "10 saker boningar visste om mig" eller liknande ;) Hade varit roligt! 

Kramkram!
 
Hejhej! 
1. Jag äter en väldigt varierad kost, men till frukost är det bland annat havregrynsgröt med blåbär och russin (och en hel kanelburk hehe), eller en skål med A-fil och Paulúns Granola och ett knäckebröd, och till det blir det oftast alltid ett glas proviva! Till lunch är det väldigt olika, men försöker alltid se till så att jag får i mig både lite kolhydrater, fett och proteiner och detsamma gäller middagen. Tidigare uteslöt jag alltid kolhydrater helt, men har insett att kroppen behöver alla delar för att fungera ordentligt! Till mellanmål brukar jag ta mig en smoothie eller juice från juicekällan nu för tiden, kanske lite frukt eller något liknande. 
 
2. Jag tränar för tillfället cheerleading, som jag precis har börjat i, vi tränar 2 gånger i veckan. Sen utöver det så gymmar jag. Nu för tillfället försöker jag lägga på mig lite för att sedan kunna bygga mer muskler, så jag försöker att undvika att köra förbränning. 
 
3. Haha oj det är väldigt olika det där... har ingen speciell rutin sådär som jag kan komma på. Jag går väl upp, jobbar, träffar någon kompis eller något, sen är det väl läggdags, försöker komma till sängs runt elva tiden. 
 
4.Haha gud vad mycket ticks och tvångstankar jag har haft i mitt liv asså... en gång hade jag att jag var tvungen att klappa 10 gånger innan jag gick innanför dörren (jag vet knäpppppt) annars så skulle jag inte klara göra en speciell volt på träningen haha lol. Men just nu tror jag inte jag har något speciellt ticks... eller jo, mina kompisar tycker jag plutar med läpparna när jag kollar mig i spegeln, men alla har väl sin lilla grej när de ska kolla hur de ser ut i spegeln haha, min mamma till exempel brukar ställa sig med benen i kors och le lite prydligt hehe!
 
Föresten vad jobbar du med på din pappas jobb och vad är det för jobbintervju du skall på :)? Håller tummarna! Skulle du inte kunna berätta om dina framtidsplaner. Tänkte på att du skall göra högskoleprovet!
 
Min pappa är försäkringsrådgivare, men jag tar mest hand om att skriva in information på deras kunder, sortera lite papper och göra sånna där saker som måste göras och som tar tid men som man inte riktigt prioriterar du vet.  Arbetsintervjun får ni reda på hur det gick och vart det var om det går bra haha!;) Lite nervös, så vill inte avslöja för mycket. Hatar det här med arbetsintervjuer, det känns som om man "säljer" sig själv som en produkt typ "Hej, jag är en glad och social person lalallala" att tala gott om sig själv... inte min starka sida, men en ganska viktig sak att kunna ändå tror jag. 
 
Mina framtidsplaner... alltså jag vet ärligt talat inte, borde man veta? Det känns som om alla vet vad de vill nu för tiden. Men jag har INGEN aning, jag vet inte vad jag vill jobba med i framtiden, egentligen vill jag väl bli personlig tränare eller något i den stilen, men jag tror inte det går att försörja sig på riktigt, det får man nog mer ha som ett sidojobb i så fall. Men i alla fall, jag funderar på att söka in, eller rättare sagt jag har sökt in till en linje på Borås Högskola som heter Affärsinformatik med inriktning på internationell Marknadsföring och IT. Jag valde den för att jag tycker om Marknadsföring och jag tyckte kurserna lät roliga, jag sökte dock mest in för att se om jag kan komma in eller inte, men kommer jag in så vill jag börja redan till hösten! Det är en 4 årig linje där man studerar ett år i Shanghai! Men som sagt jag har egentligen inte den blekaste aning om vad jag egentligen vill bli! 
 
 


 




Kom ihåg mig?