Ny vecka.



 
 
Hej mina vänner! Idag vart det upp i tid för att gå iväg på ännu en intervju! Blev klar i hyfsad tid så jag tog mig en promenad i Linné och lite mellis på vägen, nu lite god lunch på café tintin (CT24) med en fin vän! Älskar våren (som sagt i varje inlägg haha), men man blir så pigg och glad. OCH det blir ännu bättre, för min underbara mammi har gett mig en massage på hagabadet, känns som en väldigt bra start på den här veckan!
 Ha en bra måndag! Kram. 

Ja, våren är ju den bästa tiden på hela året! Underbart!

Ja, våren är ju den bästa tiden på hela året! Underbart!

Ja, våren är ju den bästa tiden på hela året! Underbart!


håller med. Våren är helt underbar,kunna sitta ute på utefiken och ha det mysigt

joe

Ja visst är det underbart med vååår!

Snygga skor :) Vad är set för märke och vad kostade dom?

Svar: Tack!:) De är från Asics, köpte dom för ca 700 i USA på en outlet, men tror de kostar närmare 2000-2500 i Sverige tyvärr:/
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?