Miss this so badly.














 
 
Det är verkligen sjukt hur mycket man uppskattar efteråt istället för under tiden man upplever något. När jag flyttade till LA, så var jag så glad jag "hatade" Sverige och ville bara lämna landet. Efter några månader började man sakta men säkert sakna det lilla hemlandet och uppskatta små och konstiga saker som man aldrig trodde man skulle sakna. Nu när jag åkt hem börjar jag sakna så mycket saker i LA i stället, värmen, att kunna leva som jag vill, the grove, utgångarna, shoppingen, liveeeeet och människorna...att man aldrig kan vara nöjd. Menmen sakna får man göra, man får helt enkelt bara försöka uppskatta de saker man redan har, nu får vi uppskatta att solen börjar kika fram lite då och då (haha försöker va lite positiv...). 
 

"10 saker ni inte visste om mig" skall det ju stå :P Föresten vad jobbar du med på din pappas jobb och vad är det för jobbintervju du skall på :)? Håller tummarna! Skulle du inte kunna berätta om dina framtidsplaner. Tänkte på att du skall göra högskoleprovet!

Åh vilka härliga bilder :D




Kom ihåg mig?