Lite kloka ord så här på morgonen.

Okej, en liten utmaning till mig själv och till er alla kanske hehe. Här om dagen satt jag och pappas jobbarkompis och pratade om livet typ, vi kom fram till att man är så himla dömmande hela tiden, jag kan komma på mig själv sitta och tänka "men gud vad har hon på sig" eller liknande saker, alltså usch nej vad jag skämms när jag tänker på det. Vi måste sluta dömma andra OCH oss själva, alla kan väl få ha på sig vad de vill och se ut som de vill?
 
When you judge yourself or others you are making an opinion that may not be grounded in truth or reality. Criticizing yourself and others causes you to focus on the negatives and can create more negative emotion. Try to see things as is without being critical and judgemental. 
 
Pussssssss
 
Btw, gå gärna in på min lillsis bloggis HÄR, hon är klok!
 
Per

Mycket kloka ord, tjejen! :)




Kom ihåg mig?