Hellu.

 
Hellu!
Kom precis hem från Jobbet, idag blev de inte mycket till jobb, jag och pappas kollega städade och rensade hela kontoret, köpte nya blommor och dekorerade lite prydligt! Väldigt mysigt. Sen köpte vi upp en god lunch från Kågebaren till kontoret. Nu funderar jag på att faktiskt ta mig ut på en liten promenad i slottskogen för att rensa tankarna och njuta av vårvädret så länge det varar. 
 
Egentligen har jag ganska mycket att göra, eller mycket och mycket, men jag måste förbereda mig med lite papper osv inför en intervju jag har på torsdag, plugga inför högskoleprovet, vilket jag borde börjat med för längesen för att ens ha en chans att presta... okej kanske inte var så mycket då, men det är de där med att ta sig tid och lyfta på röva! Nä nu ska jag ta mig en prommenix i solen! Puss & kram. 

Hej!

1. Vad brukar du äta till frukost, lunch och middag? Något favorit mellanmål som du kan dela med dig av :)

2. Hur ofta tränar du och vad?

3. Hur ser en vanlig dag ut för dig. När går du upp, lägger dig, några speciella rutiner eller liknande :)?

4. Har du några ovanor/vanor eller "ticks" ;)?

5. Kan du inte göra en lista på "5 sanningar" "10 saker boningar visste om mig" eller liknande ;) Hade varit roligt!

Kramkram!




Kom ihåg mig?