10 saker du inte visste om mig.

Så nu har jag gjort en lista om saker ni förmodligen inte visste om mig som efterfrågades!! 

1. År 2007 vann jag Cheerleading SM för individuell minior.
2. Jag är sjukligt ordningsam, jag ser direkt om någon ens kollat i min garderob, vet precis hur allt hänger (so don´t even try)!
3. Jag måste alltid vara värst på allt...
4. Jag har en viss kärlek för skor (vilket ni kanske redan vet efter mitt senaste inlägg).
5. Jag vill hoppa fallskärm! Fatta vilken frihetskänsla det måste vara!
6. Dubai har jag så länge jag kan minnas drömt om att få åka till. 
7. Jag älskar träning och vill bli egentligen bli PT, men tror inte man kan försörja sig på det...
8. När jag va liten klädde jag mig i militärbyxor och keps och åkte alltid inlines, en riktg tuffing haha....
9. När jag va liten vågade jag inte ens öppna min mun, jag var så blyg att jag jag flera veckor innan det va min tur att läsa upp högt inför klassen vad dagens datum var låg och lipade i sängen, så hemskt!
10. När jag är med min familj eller är ensam sjunger jag alltid och jag SUGER, men jag vill verkligen kunna sjunga så ibland låtsas jag för att göra mig själv på glatt humör! 
 

HAHAHA!
Dad

Du är bäst <3

Svar: <3
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?