Yoghurtglass i stora lass!

 
 
Mmmmmmmmmmmmm. Det här var gott minsann. Fick sluta tidigare idag från jobbet, så åkte hem och köpte mig en yoghurtglass med bär och frukt till mellanmål. Nu bär det snart av för att gratta en massa studenter. Är så avis, vill ta studenten igen. Det är nog det roligaste jag varit med om, tror aldrig jag varit så lycklig som jag var den dagen. Ett år sedan, men känns som igår. 
 
 
 

Det ser galet gott ut :D

Åh vad gott :)

Åhh var gott det där ser ut att vara!! :)

Blir också avundsjuk på alla som tar studenten! Vill också göra om det bara för att det var så sjukt kul! :)

Åh så gott! :D Och jag håller med, skulle kunna uppleva studenten hur många gånger som helst haha :)

Mums!

Gott!

Gott!

så gott !!

Nomnomnom va gott det ser ut!!!

Så smaskigt!




Kom ihåg mig?