Positive thoughts, ONLY.

 
Godmorgon! Idag börjar jag jobbet lite senare så hinner slänga in ett litet inlägg innan jag ger mig iväg igen. Kunde inte riktigt sova i natt för att jag låg och tänkte så mycket. Tänkte på hur bra mitt förra år var och hur jag inte riktigt uppskattade det för tillfället. Balen, studenten, resa, flytt till LA och massa mer. Det här året har börjat ganska segt och inte varit det bästa hittills om man säger så. Men man måste väl hitta något i vardagen som man uppskattar antar jag. Vi tenderar att alltid glömma bort allt bra vi har för stunden och lägger fokus på det negativa.  Så positiva tankar från och med nu!  

Håller helt med, man måste försöka stanna upp i nuet och njuta av det man har... Det är lätt att hela tiden sträva vidare och inte uppskatta allt runtomkring...

Svar: Precis!!
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?