Midsommarmorgon.

 
Like usually är jag uppe med tuppen. Min högsta önskan just nu är typ att jag skulle få sova till kl 11, haha lol... deppigt. Nä men serri, skulle bli sjukt förvånad om jag ens vaknade kl 9! I alla fall här sitter jag ensam i min röda pyjamas nyvaken (fördelen med att ha ögonfransförlängning att man inte ser helt väck ut!!:D).  Idag är det inget mindre än midsommar, egentligen tänker jag what´s all the fuss about? Alla verkar ha planerat stort, mendan jag fortfarande inte vet vad jag vill göra:( Har lite alternativ, men som den beslutsångest människa jag är så kan jag inte komma fram till ett besult. Det står just nu mellan att åka i väg till Espervik med familjen där vi firar med våra barndomsvänner eller att fira med vänner, först med vårat lilla eklandagäng och sedan dra vidare på kvällen...

 
.... oavsett vad så innebär midsommar JORDGUBBAR, så det blev det till dagens frulle! 
 
Puss.

ha en jätte bra midsommar :D!




Kom ihåg mig?