Bra idag.

Känner just nu att jag får kämpa för att hålla upp ögonen. Men snart, snart är det helg igen. Känner att jag behöver vila ut mig ordentligt nu, så att jag kan bli frisk och alert igen! Ser hur folk skriver att det går på semester snart och folk som åker utomlands, fy vad skönt, är inte alls avis på er... Hur va det nu med det där positiva tänkandet? Haha går inte så bra på den fronten känner jag. Okej, ska försöka hitta 3 saker som varit bra idag då...

1. Jag fick en väldigt arg kund att bli väldigt nöjd och glad i slutändan, kändes riktigt bra! 
2. Systemet på jobbet stängdes ned så vi fick gå tidigare, jag förlorade lite lön men vad gör det när jag får lite mer tid för mig själv!?
3. Jag träffade en väldigt fin vän, åt och pratade en massa, vilket var väldigt mysigt!

Livet är inte så dumt ändå om man tänker efter! 


Muuuums typ!
 
 
Joe

Låter som en härlig dag!! :)

vad härligt att du haft en bra dag :D!!

Åh vilken mysig bild ^^

Nej, livet är rätt bra faktiskt om man tänker efter =) men det är lätt att sätta fokus på fel saker =)
Hoppas du får en fin dag!

Fin blogg du har :)

Svar: Tack!
Jennifer Dise

Härligt! Har du några trevliga midsommarplaner då? :)

Svar: Ja, eller kan inte riktigt bestämma mig!:/
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?