Bananpannkakor.

Hejsan bloggen! Kände för att skriva av mig lite, så tror jag ska börja blogg lite smått igen. Jobbar väldigt mycket just nu, så får väl se vad som hinns med. I helgen har jag i alla fall varit på Cheerleading-läger, umgåtts med kompisar och ätit god mat, en väldigt skön helg så att säga. Dock lär min träningsverk imorgon inte vara lika rolig, haha! 

 
Dagen till ära bjöd på bananpankakor med hallon och kvarg till lunch. Grymt bra, då det innehåller både proteiner och kolhydrater och dessutom är det så gott. 
 
Puss.
 
 
 
 

Har provat bananpannkakor en gång, då var jag inte så jätte förtjust i dem, men då provade jag med sylt! Vill prova med färska bär ist, kan tänka mig att det smakar betydligt bättre då!

Svar: Testa med det! :)
Jennifer Dise

Gott!

mumsigt ! :)

Kul att börja blogga igen :) Det är svårt när man jobbar så mycket..!

ida

Jag hatar ägg o äggsmak. Smakar dom ägg?

Svar: Jag tycker det smakar pankakor fast lite sötare, på grund av banansmaken!
Jennifer Dise

ida

Jag hatar ägg o äggsmak. Smakar dom ägg?

Gott!

Så fin blogg ☺




Kom ihåg mig?