Westfield shopping and movie time

 
Idag blev det vår sista shoppingtur på ett bra tag tror jag nog...Asså ångest så mycket man köpt. MEN har faktiskt sparat inför detta och vi har köpt bra och nödvändiga grejer så det är okej hehe. Vi tog i alla fall oss till Westfield, shoppade lite och gick runt. Tänkte göra ett inlägg sen där vi visar allt vi köpt under dessa två veckor! Vi åt en supergod lunch på någon restaurang jag inte kommer ihåg namnet på, men maten var i alla fall mumma! Sen gjorde vi misstaget att gå gå på Paranormal Activity 5... Den var ju inte så läskig som de andra filmerna och heller inte så bra, men det blir ju ändå läskigt när man går på bio!!! Tur att det var mitt på ljusa dagen. 
 
Nu är jag supertrött så får nog gå och lägga mig så jag orkar morgondagen! 
God natt på er! 
 

Så gott :D




Kom ihåg mig?