Världens bästa

Hallå hallå, Filippa här :)) 
Tänkte skriva ett inlägg, sitter just nu på flygplatsen påväg hem till Sverige! Det var väldigt jobbigt att lämna Jennifer.. Jobbigare än det var när hon åkte från Sverige!! Du är världens bästa syster ❤️
Många av er som läser känner kanske inte Jennifer så tänker att det kan vara kul att skriva lite om henne (saker enligt mig) :
- Jennifer är väldigt ordningsam (tillskillnad från mig hehe..). Hon kan tex ha städat hela mitt rum när jag kommer hem för att hon får panik :))
- När hon skrattar börjar hon ofta gråta.
- Hon är galet stark, tar mig med ett lillfinger typ.
- Hon blir väldigt väldigt irriterad när tex någon framför henne går sakta eller om hon stör sig på någon. 
- Hon är rätt trög när det gäller tekniska prylar haha 
- När man ser Beck frågar hon alltid om vad som händer hela tiden, eller vad som kommer att hända.
- Hon får panik om hon inte gör något, hon kan helt enkelt inte ha tråkigt utan att få panik. Jag är jättelat och älskar att bara slappa hehe..
- Hon har koll på allt, och om hon inte har det får hon panik.
 
Hon är helt enkelt världens bästa syster ❤️
 


<3




Kom ihåg mig?