Snapple

Asså åh fick bara ett sådant där lyckorus i hela kroppen! Igår sa jag att jag bara ville att dagarna ska gå, men egentligen så njuter jag av varenda sekund som går när jag är här, jag vill ta vara på det jag har kvar! Det är 28 grader, soligt och man bara älskar livet! Idag har jag legat vid poolen, sen tog jag och Fanny en prommenix till Beverly Center där vi köpte present till en tjej som gick i vårat cheerlag på Santa Monica College, hon fyller nämligen år idag så vi ska fira henne på The Grove idag! 
 
 
Seriöst snapple godaste drycken, fattar inte att jag inte druckit den innan sofia kom hit! Den finns inte ens i Sverige va? :(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Per

Idag på morgonen är det -10 grader. Burr! Njut så länge du kan... ;) Kram!

Svar: Uuush kommer frysa ihjäl!
Jennifer Dise

Åh så gott med snapple :D

Joodå den finns i sverige :)

Svar: Åh vad bra!
Jennifer Dise

Joodå den finns i sverige :)

Det finns i Sverige! Tex på hemmakväll!

Svar: Nu blev jag glad!
Jennifer Dise

Jo den finns i Sverige men inte här på Cypern! :(

ååh dricker den hela tiden! finns på maxi :D
blev skit glad när jag såg att de fanns i STOORA förpackningar i USA! :D

Svar: Åååh så bra!! :D
Jennifer Dise

Finns på t.ex Ica maxi :)

Den e god! :)

Kraam , idag är det KRAMENS DAG , så glöm inte att ge någon en kram idag :) Kram!




Kom ihåg mig?