Sista kvällen.

 
 
 
 
 
Fy nu gick tiden alldeles för fort känner jag. Två veckor har bara flugit förbi, men mycket har vi hunnit göra och SHOPPA...Imorgon kl. 21.15 lyfter planet och jag lär känna mig ensamast i världen. Vi spenderade vår sista kväll på favorit restaurangen Hard Rock, där blir det aldrig fel (förutom idag när vi fick rosa kyckling, men det tog de snabbt igen med ny kyckling och avdrag på notan!!). Men jag har ju faktiskt hela förmiddagen imorgon också att njuta utav sällskapet innan det blir dax att säga farväl. Blir en tripp till Beverly Center och en god lunch på Cheesecake Factory tror jag. I alla fall har jag haft två grymma veckor med min finaste lillasyster! Lär väl grina hela natten och dagen därpå. MEN som tur är slutar inte besöken där, för den 8:e kommer fiaaa och hälsar på mig!! 
 
Hoppas även ni har haft en bra vecka och bra start på det nya året!
Puss

Jag gillar din tröja!!




Kom ihåg mig?