Rumsbyte

 
Nu är jag verkligen supertrött! Jag, Fanny och Linnea tog först bussen till Beverly/Rossmore sen gick vi där ifrån upp på Vine street i 20 minuter tills vi insett att vi gått för långt, så vi börjar gå tillbaka och tillslut hittar vi vår slutplats, vilket var Socalgas department där vi skulle skriva över Linnea på kontraktet istället för mig. När det var klart gick vi HELA vägen hem, vet inte hur långt vi gick, men när vi kom hem var vi helt slut. Därefter bestämde vi oss för att byta rummen, eftersom de nya som kommer flytta in (om vi någonsin hittar några...) inte ska ha mitt och Fanny´s rum, utan Linneas och Jasmins, så nu har vi flyttat över Tittis och Jasmins grejer till mitt och Fanny´s rum, Linneas saker in till Tittis rum och mina och Fannys till Linnea och Jasmins gamla rum! Så det vart rena rama träningspasset! Men nu är det äntligen klart! Kommer dock att kännas konstigt att bo i ett nytt rum, MEN det varar inte länge till! 



Kom ihåg mig?