Orange

 
Hej kompisar! Idag har jag bara legat och slappat vid poolen, eller a slappat det är typ väldigt jobbigt att ligga och svettas som en gris och pressa för att få lite bränna, det blåser verkligen ingenting heller, haha men jag ska inte klaga! Sitter just nu och äter apelsin och kollar på OC i sängen, apelsiner är så underskattat, så sjukt gott! Nu ska jag och Fanny ta oss till vårt kära The Grove, kommer sakna det stället...
Den 23 skriver vi över kontraktet på de nya tjejerna, så då är det inte så mycket kvar att fixa längre, nu ska jag bara njuta av det sista jag har kvar här i LA!! 
Oj vilket onödigt och tråkigt inlägg insåg jag nu, men nu fick ni lite update om min dag i alla fall hehe...
Puss&Kram

Hur gör ni med möbler, typ era sängar o så?

Svar: Du menar nu när vi flyttar ut? Vi säljer de till dom nya tjejerna som flyttar in!
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?