lite update

Hej allihopa nu är jag tillbaka, lagom till det nya året! :)
Har inte haft lusten av att blogga nu när lillsis är här, vill ju umgås med henne så mycket som möjligt. Men nu tänkte jag faktiskt att jag vill dela med mig lite av vad som hänt den senaste veckan här borta. För det första min syster är här som ni vet och gud jag vill inte att hon ska åka, vi har det så bra ju. För det andra, i fredags tror jag det var om jag inte här helt ute och cyklar, i alla fall när jag sitter i sängen och skypar med mammsen så helt plötsligt så kommer min gymnastiktränare Robert (från Sverige) in..HALLÅ!?! gissa om jag blev överaskad! Så himla roligt! Dagen efter åkte vi till Fallbrook, där jag fick träna lite gymnastik (hmm.. gick sådär har ju inte en gymnastikmuskel kvar...) men det var kul att få köra lite! På måndagen åkte vi till Camarillo outletten där jag köpte ett par nya Asics träningsskor, en juicydress, en kabelstickad vit Ralph lauren, och ett par nike träningsshorts! Har shoppat en aning mer sen jag skrev sist, får se om jag kanske lägger upp lite pics i ett senare inlägg! Vad har vi gjort?... hmm, vi har varit på Beverly Center, Hollywood blvd, the grove, ätit ute, solat & badat, gått på believe movie (looooved it), melrose, aa jag vet inte kommer inte på allt såhär på rak arm, men vi har haft det superduper bra i alla fall! 

PUSS





 








 
 
 
 

Vart kommer din gråa blus ifrån? Jätte fin!

Svar: Tack! Den är från topshop!
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?