LA, mitt andra hem.

Hej på er som läser min blogg.

Jag tänkte bara berätta att jag kommer om ett par veckor att lämna Los Angeles och flyga tillbaka hem till Sverige. Jag har haft ett grymt bra halvår här, jag har levt livet och älskat det till 1000 (som ni kanske förstått genom bloggen). MEN jag känner att nu har jag gjort detta, jag har upplevt så sjukt mycket, men nu vill jag gå vidare. Jag har upplevt så mycket och jag är verkligen så grymt tacksamt för allt jag fått se och göra. Det är en obeskrivlig känsla, verkligen. Men nu är jag redo att flyga hem, gå vidare och uppleva nya saker. Det känns som ett bra beslut och det är vad Jag vill! Det handlar inte om att det är tråkigt eller dåligt här i LA, tvärtom, det är alldeles underbart så om du har funderingar på att åka hit GÖR DET! För det är det bästa som jag har gjort, en sådan obeskrivlig upplevelse och så mycket som jag lärt mig. Så mycket underbara (och konstiga haha) människor jag träffat. Så nära jag kommit Fanny,hon är någon jag pratar om allt med, jag är så evigt tacksamt för allt det här. Men nu är vi båda klara och kommer tillsammans lämna The city of Angels.Jag kommer att åka hem i början av februari och jag ser fram emot att träffa alla mina nära och kära. Jag kommer förmodligen fortsätta att blogga, eftersom det varit en väldigt stor del av mitt liv nu det senaste och ja helt enkelt för att det är skönt att få skriva av sig ibland. Nu har jag nog fått sagt det jag vill.

Puss & Kram.

❤️

Svar: <3
Jennifer Dise

Du är en av de starkaste människorna jag har äran att känna, ännu mer ära att få vara din kusin!! Jag är så stolt över dig att du gjort detta halvåret :) Men jag har faktiskt saknat dig lite väl mycket så jag öppnar mina armar och säger VÄLKOMMEN HEM HJÄRTAT!! Jag älskar dig, MASSOR <3

Svar: Ååååh vad jag blir glad! Du är så himla bra och jag saknar dig så himla mycket! Du är världens bästa! Älskar dig manda <3
Jennifer Dise

Äntligen!!
;)
Skall bli underbart att ha dig hemma igen!
Älskar dig mest! <3
P

Svar: Ska bli underbart att komma hem igen! Älskar dig mest ! <3
Jennifer Dise

Välkommen hem älsklingen! Det ska bli så härligt att få ha dig här hemma hos oss 💗 saknar dig massor och längtar så till jag får krama om dig! Du är bäst 💗💗💗 puss från din mammi

Svar: Tack mammi! Saknar dig jättemycket! Älskar dig❤️
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?