Juicy Couture

 
Det sägs att lycka inte kan köpas, men asså jag känner mig allt lite lyckligare med denna påsen stående på min säng! Idag åkte jag och Fanny till Westfield och strosade runt lite och sedan åkte vi tillbaks till The Grove och åt en god middag på La Piazza. Herregud nu är det inte långt kvar, imorgon kommer de nya tjejerna hit för att skriva på ett kontrakt och sen flyttar dem in, kommer vara lite trångt men vi får knö! Har fortfarande grymt mycket ångest för min packning, jag får omöjligt ner ALLA mina saker i två väskor, redan försökt, det betyder att jag måste ha TRE stycken?! asså ska jag ha 3 stora väskor och ett handbage, så många armar har jag inte ens...sådant dilemma livet är jobbigt ibland! 
Puss o Kram

vad är det? :)

Svar: En juicydress:)
Jennifer Dise

Härligt gumman! Gissar att det är den du visade! ❤️💗❤️

Svar: Ja 😊❤️
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?