En underbar vecka med en underbar vän.

God morgon allihopa! Jag har inte bloggat på någon vecka nu eftersom min vän Sofia från Sverige har varit på besök hos mig! Vi har haft en helt underbar vecka, med ganska så mycket shopping och god mat! Men nu blir det tillbaks till studentlivet, dvs. laga egen mat och snåla haha. Nu är det endast 21 dagar kvar tills jag åker hem och så himla mycket som måste fixas innan. Vi har i alla fall hittat nya roomies till lägenheten, så det känns hur skönt som helst och de verkar som två jättegulliga tjejer. Gud jag testpackade i mina två stora resväskor igår och det går ju fan inte, så tror det får bli en till extra väska... 
Här får ni lite bilder från veckan! 
 
 

Härliga bilder :-)

Svar: tack :)
Jennifer Dise

fina ni är!!!

Svar: Tack vad gullig du är!
Jennifer Dise

Så himla fin kjol, vart kommer den ifrån??❤️

Svar: Det är sofias, tror den är från forever21 😊
Jennifer Dise

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram




Kom ihåg mig?