Super Bowl





 


 
Tydligen är ju det här med Super Bowl väldigt stort så fick testat på även det innan jag åker hem. Helt ärligt förstår jag mig inte på Amerikansk fotboll, det håller på i timmar och det går två sekunder på spelet innan det blåses av igen haha. Allt under Super Bowl handlar ju typ i och för sig om reklamerna som företag lagt ner hur mycket pengar som helst på, helt otroligt! Men det var roligt och vi fick i oss lite god mat! 
 
Nu har jag verkligen insett att snart åker jag hem, jag börjar få panik, hur ska jag hinna med allt?! Leasingkontraktet är vi ännu inte avskrivna ifrån, jag ska hinna köpa lite saker till innan jag åker hem, jag vill till urth caffe, till melrose, rodeo drive, santa monica, (yogurland eheh), och massor, men jag får väl prioritera! Börjar bli riktigt nervös nu...

Kul med SuperBowl. Bruno Mars i pausen var ju riktigt bra! :)

Gott! =)

gulliga små burgare ;)

Shit va coolt det låter!

Jävla Broncos... Jag skäms!

Svar: haha ja...
Jennifer Dise

Ser ut som att ni har det hur gött som helst! Och gulliga hamburgare!! :D :D




Kom ihåg mig?