L.Y.C.K.A



 

Älskade och finaste mamma
 
Jag är så lycklig över att jag är hemma. Att få äta lunch med mammsen, ta en fika med Emily och nu blir det snart myskväll med pappi, eftersom han åker på söndag natt till usa! Typiskt, precis när jag lämnat usa ska han dit...
Haha kändes sjukt konstigt idag när jag skulle gå och köpa tuggummin och en ramlösa på pressbyrån, att betala med svenska pengar och att de pratar svenska i butikerna, känns helt fel! Blir lika förvånad varje gång! 
 
Puss&Kram

Vilken underbar tröja på översta bilden!

Svar: Tack:)
Jennifer Dise

Haha! xD Du vänjer dig nog vid svenska :D :D

Det verkar som att du har en hel del människor runt omkring dig som du får besvarad kärlek tillbaka av! :D Så var gärna med i min Valentines Challenge och dela denna kärlek med andra!! (Du ska försöka utföra så många uppdrag som möjligt och som du kan. Ju fler du gör dessto mer kärlek kommer du att sprida och kanske kan du vara med i en liten film!! Läs mera på bloggen :D

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Vart kommer tröjan (på översta bilden) ifrån? Så fin verkligen!

Svar: Zara köpte jag den på i USA :)
Jennifer Dise

Så mysigt att äntligen få vara med dig, min älskade dotter ❤️❤️❤️

Åh tröjan på första bilden var toksnygg!




Kom ihåg mig?