early morning

Oatmeal, blueberries, raisins, coconutflakes and some honey. 

God morgon, bestämde mig för att jag inte orkade blogga på ett tag, men insåg att det kändes lite tomt att inte ha bloggen längre! I alla fall den här dagen har inte börjat bra alls, har superont i halsen och inte sovit på hela natten typ. Nu ligger jag och tröstar mig med ett och annat avsnitt Gossip girl. Alltså Leighton meester måste ju vara den absolut vackraste kvinnan på jorden (överdriver inte). Kollar om serien ENDAST på grund av henne, och leker att jag är Blair Waldorf, haha lol! 
 
 
 


 

Gott :)

Hur redigerar du dina bilder? :)

Svar: Bilden i inlägget är tagen med min iPhone så har bara redigerat den med appen Rookie! :)
Jennifer Dise

Men gud så gott! Och jag äääälskar GG, speciellt den underbara Blair, så bäst helt enkelt.




Kom ihåg mig?