Bye bye La la la land





















 

Jag kan inte förstå att det. Jag ska om några få timmar lämna denna underbara stad, lämna The City of Angels. Har gått med en klump i magen i flera dagar, dels för att vi inte blivit avskrivna från vårt leasingkontrakt och även för att det känns så sjukt att jag ska lämna ett ställe som har varit mitt hem i över ett halvår. Jag ångrar mig inte, jag vet att jag gör rätt, men allt känns bara så overkligt. Tänk när jag går av planet och får krama min familj, tänk att få träffa alla vänner igen, det kommer kännas så konstigt, men så glad jag kommer att vara. Egentligen är ju inte ett halvår så mycket, men att vara bort ett halvår från familj och vänner blir en evighet! Jaja, nu är det i alla fall dags att säga hej då till kära LA och Hej till Sverige! Tack för allt och den här tiden, finns inte ord som beskriver vilken jäkla upplevelse jag varit med om! Min sista dag här i LA har varit perfekt! Den började med att jag och Linnea åt brunch på Urth Caffe, sedan tog vi en promenad på melrose. Därefter gick jag och fick fotbehandling hehe lyx, men så himla billigt här! Sen skrev vi äntligen på vårat leasingkontrakt! och nu kom vi precis hem efter att vi alla har varit och ätit en god avskedsmiddag på Cheesecake Factory! Meningen är väl att jag snart ska sova, hur nu det ska gå... 

Ses snart Sverige! 

 

Välkommen hem gumman!!! Det ska bli helt underbart att få krama om dig imorgon <3 <3 <3

Svar: Längtar så mycket❤️
Jennifer Dise

Joe

Fina bilder! Och välkommen hem:)

Svar: Tack!!:)
Jennifer Dise

Per

Välkommen hem! Ser fram emot att träffa dig och höra dig berätta! Kram!

Svar: Tack! Detsamma kram
Jennifer Dise

Ana

Varfor aker du hem?

Svar: För jag känner mig klar med LA:)
Jennifer Dise

Härliga bilder :)

Av någon anledning känner jag mig alltid lite ledsen när folk som åker bort sådär bestämmer sig för att åka hem, kanske för att jag i höst också ska flytta och jag vill inte att det ska bli så för mig, jag vill att jag ska vilja vara där så länge som möjligt. Men är man klar så är man klar :)

Det både ser och verkar så underbart! :D

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram




Kom ihåg mig?