Vinn en bikini!

Hej vänner! Tänkte hålla en liten tävling som är sponsrad utav TodieforSwimwear och nu är det såhär att ni har chansen att vinna ett bikini set från Todiefor swimwear! Det enda som ni behöver göra att..
1. Gå in och följ Todiefor på Instagram (Här) eller gilla deras sida på Facebook (Här)!

2. Kommentera här nedan vilket set du skulle vilja ha, vilken storlek och din mail, om just du skulle vinna! Gå in på deras hemsida http://www.todiefor.se/ för att se vilken modell som passar dig!
 



Så enkelt var det, och vinnar lottas ut av Todiefor om ca. 3 dagar! Mitt favorit set är Hips don´t lie och Sugar Daisy! 
 
 

skulle vilja ha naomi bikinin! såå snygg!
Storlek S på underdel, M på överdel.

[email protected] :D

"Just a wish" storlek s hade varit en dröm att ha på sig i sommar, blått och vitt tillsammans med volanger är det finaste jag vet! :)
Puss

Jag skulle vilja ha summer-breeze i mörjblå om jag vann!
Överdel: S & XS på underdelen.
Kram :-)

Hips dont't lie
Storlek XS på båda

Åh vad roligt!! Jag är med, och skulle vilja ha HIPS DON'T LIE, överdel s och underdel xs :) Kram!

Åh vad roligt!! Jag är med, och skulle vilja ha HIPS DON'T LIE, överdel s och underdel xs :) Kram!

Hips don't lie, strl S, [email protected]

Jag vill vinna In this moment i M i bägge delarna, fin!! [email protected]

Kul tävling! Jag skulle jättegärna vilja vinna Like an angel i storlek L i underdel och M i överdel! [email protected]

Summer breeze i M i båda delarna.

Hips Don't Lie, storlek M båda delarna! [email protected]
Puss❤️

Jag skulle så gärna vilja vinna Hips dont lie, storlek M på överdelen och S på underdelen!
[email protected]

Hips don't lie , storlek S ❤️

[email protected]

Hips don't lie storlek M <3

[email protected]

Hips don't lie, xs i underdel och S i överdel:) så fina bikinisar!!!!

"Thinking of you"
L i överdelen och M i underdelen :)

[email protected]

Jag följer dem på fb (Emma Larsson).
Om jag vinner skulle jag vilja ha ”Monday Lily” i storleken S.
Min mail är [email protected]
Håller tummarna så hårt jag bara kan, skulle bli överlycklig om jag vann

Jag skulle vilja vinna Hips dont lie, storlek M på överdelen och S på underdelen!
[email protected]

jag skulle gärna vilja vinna bikinin "hips don´t lie" storlek xs i överdelen och s i underdelen

[email protected]

Gillar på fb och följer på insta!
Om jag vann skulle jag vilja vinna "Hips don´t lie" den är såå snygg!!!
I storlek S på båda delarna!
[email protected]

Hej!
Jag skulle vilja ha "Lola" i svart färg i storlek S-överdel M-underdel om jag vann!
Tack!<3
Mvh Nelly

[email protected]




Kom ihåg mig?