Iris&Hedvig~The Watcher and the Mind.

 
Nu kära vänner så tycker jag att ni ska gå in HÄR och köpa/ladda ner den här singeln på Itunes som min gamla barndomsvän och hennes kompis släppte nyligen. De är riktigt duktiga, så in och lyssna med er! 
 
PUSS&KRAM.

åhh vad fin bild!

Får väl passa på och lyssna på deras musik också! :)

Svar: Verkligen! Ja det tycker jag du ska göra!
Jennifer Dise

Nice!

älskar din blogg och ditt utseende och du verkar vara en sån glädjespridare! Men jag undrar lite saker. När du började att träna mycket och äta hälsosammare etc gick du ner i vikt då? eller alltså strävade du efter det eller ville du bara bli fit liksom. När du slutade med godis, chips snacks etc gick du ner i vikt då? och till exempel en lördag kväll brukar du äta godis då eller unnar du dig något annat gott? kram!

Så fin bild :)

Svar: Ja eller hur!
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?