Lite tankar en onsdag som denna.

En liten selfie. 
 
God eftermiddag! Försöker att hålla humöret uppe även om Götet bara bjuder på en massa regn och moln! Något som fick mig att hålla ett leende på läpparna idag var att jag faktiskt blev erbjuden ett jobb, blev så himla glad! Så nu kompisar blir det inget mer sittandes framför tv:n och dra igenom varenda serie på Netflix haha! Kan känna att man ibland bara låter tiden rulla förbi utan att man varken njuter eller uppskattar den, okej lät fett deppigt, men sant. Som vanligt hade jag och min pappas arbetskamrat vår dagliga lilla diskussion om livet här om dagen, vi kom fram till att om man är positiv, glad och ler, så blir livet genast lite lättare. Alltså, oavsett om allt är piss så kan man lura hjärnan att livet ä nog ändå ganska bra! Samma sak som man kan lura sig själv, så kan man faktiskt smitta andra runt omkring sig! Vi pratade även om den så kallade "attrakttionslagen", dvs. att om man tänker på något, så dras man automatiskt till det. Ni vet om ni någon dag har tänkt på en vän som man inte träffat på år och dagar och sedan helt plötsligt stöter man på den på stan lite random, så sjukt! Tänkte direkt på det när jag och Fanny bodde i LA, så tänkte vi ofta på samma saker...lite coolt ändå! Gud vad filosofisk jag låter, hehe. Jag tänker extremt mycket, så ni får stå ut med mina små moments och snilleblixtar jag får! 

Visa tankar! Grattis till jobberbjudandet :) Skulle du inte kunna berätta vad och vart det är? Kram!




Kom ihåg mig?