Fredag.

Då var det helg igen! Har beodrat mig själv att vara hemma och ta det lugnt idag eftersom jag imorgon kommer sitta hela dagen och skriva Högskoleprovet...ångrar lite att jag anmälde mig till det, då jag inte förberett mig tillräckligt och dessutom inte ens vet vad jag vill plugga direkt. Men i alla fall, så ikväll blir det lugnt. Efter jobbet fick jag ett litet shoppingsug och vädret var så underbart, så gick och strosade lite på stan. Fick med mig detta hem.
 
 
Svag som jag är för skor så blev det ett par Vans och en poncho från Åhlens som jag tänkt köpa i år och dar, men aldrig orkat lägga pengar på haha. Nu tror jag allt att jag får ta mig en promenix i linné i det fina vädret eftersom vädret ska bli piss nu framöver som jag förstått det... så passa på och njut!



Kom ihåg mig?