Weekend

Heeeeej! Nu var ännu en helg förbi, går så sjuukt fort, kan det inte bara sakta ner... Men jag har i alla fall haft en riktigt bra helg. En mysig torsdag med Fanny och god mat + Eva och Adam, Fredagen fick också bli en slappisdag med såklart lite Eva och Adam, och lördagen som vanligt kör vi LURE, haha standard, men vad jag älskar det! Sen var vi på en klubb som heter Create på efterfest, när vi stod i kön gissa vem vi såg?! Paris Hilton, haha känns så sjukt att se kändisar i verkligheten... 

Idag har jag typ sovit hela dagen, pluggat lite smått, gick inte så bra men jag gjorde i alla fall ett försök! Funderar på att gå till gymmet och träna lite, så jag blir trött innan jag ska sova igen... 

God natt på er allihopa! 

 
Mina fina vänner! ♥

Du vet att du kan importera över alla dina inlägg från din andra blogg till denna, du lever min dröm :)

Svar: Va oj nej det visste jag inte, tack!!
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?