Till Hanna!

Hanna:
kan inte du visa dom öppna klackarna i ett inlägg? :) 


jag ska åka med min familj till kalifornien över jul och nyår :) har du några tips på ställen eller saker man bör göra när man är där? :D tycker din blogg är jättebra btw!

Svar: 
Hej Hanna! Tack så mycket ! :)
Jo absolut här ser du skorna, är jättenöjd med dessa, mina favoriter! De är så himla sköna också!
Åh gud vad roligt. Ja, alltså jag har ju inte varit här under tiden när det varit jul och nyår, men har hört att det är så himla fint under julen på The Grove och det är ju mitt favvoställe. Älskar att bara gå runt där, så det måste du besöka. Sen tycker jag att du ska hajka till hollywood skylten, besöka melrose ave, jättemysig shopping gata, med vintage butiker och kända märken! Sen måste du även gå på bio här i USA så mysigt, och äta någonstans på Hollywood blvd, gå på rodeodrive, shoppa på 3rd street (älskar den här gatan)! Ja det är väl det jag kan komma på nu...

 
 



Kom ihåg mig?