THUESDAY

 

Wee fick jättebra på mitt midterm test, eller ja det är ju inte alla rätt men ändå bättre än vad jag trodde, tror bara det var 6 pers i klassen som hade bättre reslutat än mig! Och ännu gladare blev jag när min underbara lärare säger att vi ska vara lediga på torsdag, så jag får alltså helg imorgon redan!

Igår på gymlektionen så fick vi springa ner till Santa Monica beach, jätteskön runda faktiskt! Det var bara jag och några till som fick springa ner dit som straff för att vi inte var där förra lektionen och anledningen till det var för att läraren var jättesen... och efter 15 min om läraren inte är där får man gå, så jag gick och valde att träna hemma istället. Även om straffet inte var så himla jobbigt, ville hellre springa ner till stranden än att vara i klassen och gymma, så tycker jag inte han har någon som helst rätt att bli arg för att vi gick när han kommer minst 15 min sent till varje lektion... Jag har verkligen börjat ogilla min lärare, alltså han är så himla oengagerad i klassen så jag blir inte alls motiverad av att träna där över huvud taget. Han kommer alltid minst en kvart sent till lektionen och när han inte orkar engagera sig så säger han bara idag har ni en fri dag ni får göra vad ni vill, alltså vem vill ha en sådan lärare när man är där för att träna? Men jag försöker göra mitt bästa ändå! Nu ska jag i alla fall sätta mig och kolla på ett avsnitt av modern family!


Grymt jobbat älskling!!
Kbk!
Love you <3
Imorgon är jag lite närmare dig... NYC here we come!!
Puss

Svar: Åååh vad roligt ha det underbart nu! Puss
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?