Playboy Mansion


Igår var jag och Fanny på Playboy mansion ! Vi åkte dit i limo haha och det var såklart halloween party! Ett ställe man bara måste ha varit på när man bor här... Alltså vissa tjejer där inne haha som de klär sig eller a klär sig o klär sig skulle väl snarare säga att de inte bär några kläder över huvud taget!!! Hur kan man vilja gå så?! Men de var kul att vara där i alla fall och dessutom träffade vi ju killen från extreme home makeover! Jag var då utklädd till batgirl och jag fick inspiration från Josefin wiklund faktiskt, tyckte hennes målning va så cool, så ville ha den med hehe! 











Vilket lyxliv ni lever, det är ni väl värda, hoppas att ni klarar att komma tillbaka till lilla Sverige efter allt ni varit med om, njuter av att läsa om allt ni är med om, var rädda om varandra kramar

Svar: ja det gör vi verkligen! haha vi får väl se....roligt att höra! Det ska vi vara kramkram!
Jennifer Dise

www.livingthedream.com
<3
Ta vara på er!
Puss Pappi

Kul! Snygga ni är... Vet Josefine att hon inspirerat dig? Puss puss

Svar: Tack! Nej det tror jag inte hon vet! Men får säga det till henne 😊 Puss
Jennifer Dise

Wow, måste varit fett kul ju :D

häftigt!!


Delta gärna på tävlingen som du hittar på min blogg, där man vinner ett par Carrera Solglasögon eller Glasögon!

Kolla gärna in min blogg och min vampyr utstyrsel!

Kolla gärna in min blogg och min vampyr utstyrsel!

Härliga bilder :D

Åh, coolt! Åkte förbi där när jag var i Hollywood för några år sen :) hur blev ni inbjudna haha?

Svar: vi blev bjudna av han som äger Rockstar energidrickan :)
Jennifer Dise

Häääftigt!!!




Kom ihåg mig?