Motion assignment stressssss

Har fått en uppgift i fotokursen som går ut på att ta fyra bilder på fyra olika aktiviteter som då ska visa rörelse. Kom precis innanför dörren från att ha varit ute i parken för att ta bilder på basketspelarna och de små fotbollskilarna, men kan inte bestämma mig vilken av bilderna jag ska använda mig utav av dessa tre...hjälp! Jag kan bara välja en utav dem, men så himla svårt... vilken tycker ni? Har verkligen haft en klump i magen för denna uppgiften, för jag vet inte riktigt vad jag ska fota och hur jag ska hinna, tänkte att jag ska åka med Fanny till cheerleading kursen imorgon och se om jag kan få något foto på cheerleading laget, sen åka ner till Santa Monica pier för att ta kort på någon som springer eller något... så himla svårt, jag är inte såndär kreativ person som vår fotolärare gärna vill att man ska vara... Så om ni har lite tips får ni gärna hjälpa mig hehe! 





 

Den sista! :)

Jättesvårt...jag tycker dom är fina alla tre. Men ska jag välja nån blir det nog den första! Puss ❤️

Svar: okej tack mammi!
Jennifer Dise

Du kanske kan be dina kompisar att hoppa i poolen eller nåt o ta kort på dom där....

Per

Av dessa tre skulle jag välja den sista. :)

Svar: okej tack ! :)
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?