Midterm plugg!



Gud idag har jag verkligen fått gjort mycket! Efter Business lektionen åkte jag och Julia till starbucks för att sätta oss plugga inför vårat midterm test i business som vi har på torsdag!! Vill verkligen få bra på det, men vet inte riktigt hur jag ska plugga på det... Får se hur det går! Efter det gick jag raka vägen hem och gjorde klart min engelska uppgift som var att skriva en journal om vad det finns för så kallade Third places hemma i sverige och lite annat, sen att skriva en summary på en artikel och göra uppgifter i boken! Därefter läste jag ett kapitel i sport psychologyn... Sen tog jag en liten paus och gick till gymmet, sprang 20 min sen var jag för trött haha... Till sist gick jag ju då till parken som jag skrev i förra inlägget och tog bilder inför min photo assignment! Puuuuh nu är jag såååå trött, men ganska stolt över mig själv, så tycker allt att jag förtjänar en god natt sömn! 

Nattinatti bloggen ♡

Gott med starbucks!:)

Hej Jennifer jag saknar verkligen dig! Och jag har en fråga hur va det på Mikael elias var? Är det en skola du rekommenderar? Skicka gärna svar till mig [email protected]

Svar: Saknar dig med alicia! Svarade på mailen! :)
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?