LUCKY DAY

 
Äntligen har mitt paket från mammsen kommit! Har väntat i två veckor och vart inne på komplexets kontor och frågat efter det här paketet varje dag i en vecka nu, så de som jobbar där vet alltid vad jag vill när jag kommer förbi där haha. När jag va inne första gången efter skolan idag sa Mary "No it has not arrived yet, I feel so bad for you, you are here everyday and I hate telling you no every time!" sen gick jag tillbaka till min lägenhet besviken sen när jag vaknar efter en skön tupplur säger Jassee att Mary har ringt henne och sagt att jag har fått paket!!! jag blev överlycklig och sprang dit med en gång! SOM jag längtat! I paketet låg det: Mina jeffrey Campbelll med nitar, mina tofflor, 9 swebars, en tröja och sist men inte minst 4 paket SVENSKA TUGGUMMIN!
 
Inte bara har jag fått mitt paket idag, men jag har även hämtat ut mina pengar som jag fick i form utav en check från skolan för ett tag sedan på grund av att jag droppade cheerleading kursen, jag har vart inne två gånger innan idag och då har det alltid varit något problem, men idag gick det äntligen. Vad säger man tredje gången gilt?! 
 
OCH inte nog med detta flyt, ni kommer väl ihåg att jag sa att jag hade prov i sport psychologyn? I vilket fall, så sa jag att det kändes som det hade gått bra för mig och det visade även resultatet som jag fick reda på här om dagen! 100 av 100 poäng! Jag fick alltså alla rätt!!!! Jag trodde inte på det för det var 54 frågor på provet och sen står det 100 av 100, så jag fattade ingenting. Därför gick jag till läraren och fråga, men då är det så att man får två poäng för varje fråga, men hon räknar bara med 50 utav alla 54 frågor, så har du fått mellan 50-54 rätt då har du "alla rätt"! WEEEEY såå glad! 
 
Denna dagen har ju flytit på riktigt bra, paket, pengar, alla rätt och inställd gymlektion, men nu väntar den tråkiga delen av dagen: plugg... måste verkligen men finner ingen ork eller motivation! 
 
 

Du är så duktig , älskar dig ❤️




Kom ihåg mig?