HEJ





 
Hejsanhejsan bloggen! Idag har jag legat vid poolen ovanligt nog! Sen har jag och Fanny varit ensamma i lägenheten och inte gjort någonting verkligen...eller jo, ätit massa mat och kollat på Eva&Adam, sååå sorgligt vi har kollat klart alla avsnitt plus filmen, så nu finns det inget mer att se :((( Vad ska man göra nu?! 
 
 

Hej! Jag ska också åka till USA och plugga, men som utbytesstudent, och jag undrar om du behövde göra TOEFL-testet innan du ansökte?

I så fall, vad tyckte du om det? Var det svårt och vad kan man förvänta sig?

Kram!

Svar: Hej! Nej jag behövde inte göra TOEFL-testet, Santa Monica College har en policy att de tar in i princip alla som ansöker till skolan. Men tror det är mer på universitet som man behöver göra testet, eller om man inte har VG i engelska.. men jag är inte säker :/
Kram
Jennifer Dise

Åååh saknar dig så mycket när du lägger upp knäppisbilder :(((

Svar: åååh saknar dig med sofffiaaa :( men snart är du här!
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?