GOOD MORNING!

 
 
Nä nu får det vara nog med det lite allt för goda och åter till nyttigheterna känner jag! Jag och Linnea ska göra en riktig rensare från gifter som vi har i kroppen! Så nu blir det inget festande på en vecka i alla fall haha! Vi ska försöka gå på en slags Detox som man gör i 7 dagar, vilket innebär att vi kommer äta mycket frukt och grönsaker, göra egna juicer och smothies, försöka att inte äta så mycket kött osv. Känner att jag bara vill rensa kroppen nu, så nu kör vi! 
 
 
Fick den här av Julia som bor i samma byggnad som oss! Hon hade ingen använding av den så hon frågade om jag vill ha den, himla gulligt! 

 

Min bästa PT❤️ ge tips om hur du gör Juicerna och vilken spm är godast! Puss min gurka

Svar: Det ska jag göra hehe! Har inte gjort någon ännu men ska försöka imonn
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?