Done with my shopping for a while...

Jag och Fanny tog en promenad till Beverly Center för att shoppa... och shoppa gjorde vi minsann! Vi har faktiskt lyckats att prata engelska hela dagen med varandra, vilket har varit sviinkul, känner mig som en riktig amerikanare nu, lol! 


Finis!




Can´t get enough of this... 



PUMPKIN !!!

My new BABIES! Så lycklig just nu, har velat ha dessa såå länge och nu köpte jag dem äntligen!!





Och lite gooodies från VS!
 
 
 

Fina bilder!:)

Svar: Taack!!:)
Jennifer Dise

vad kostade jeffrey skorna i usa? :D sååå snygga!

Svar: Ca. 1400 kr, fast jag är klubbmedlem så fick 15% på dem! 😊
Jennifer Dise

Per

I'm waiting for the day when it's all English here! :)

Svar: Coming up soon;)
Jennifer Dise

Saknar er!!
Förstår att du är nöjd med skorna... riktigt coola!
Puss

Svar: Saknar dig med! Tack pappi
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?