Dinner is served

Idag hade jag som sagt prov i Sport Psychology, det kändes faktiskt som om det gick helt okej, men alltid när man säger så visar det sig att det inte gick så bra som man trott... någon som känner igen sig? Jag är alltid så himla slarvig för jag gör provet jättefort och läser inte frågorna ordentligt, sen när jag är klar så tänker jag "äsch jag behöver inte kolla igenom, jag kommer ju tänka likadant nu som för två minuter sedan"... Men jag får hoppas att det i alla fall gick okej! Hoppade över min Fitness Lab idag pågrund av att jag hade ont i halsen, kände inte att jag skulle göra någon nytta där. När jag kom hem la jag mig vid poolen och solade som jag inte gjort på en evighet nu! Det ska tydligen bli riktigt varmt här i LA den här veckan så man får väl passa på!!! Duktig som jag är satte jag mig sedan och läste klart ett kapitel i Business, så nu är den klar i alla fall bara Engelskan och Sport psychologyn kvar nu...
 
Dagens middag blev lax med spenatsallad! Voila! Och ett Modern Family avsnitt på det, kan inte bli bättre!



 
(Familjen, ser ni eller!! Jag äter spenat, lök och tomater, inte alls så kräsen längre va?!)
 
Hoppas ni fick en bra start på veckan! 
 

Wow!
I fortsättningen så är det du som lagar middagen här hemma :) när du är hemma igen...
Såg grymt gott ut!
Puss ❤️

Åh, vad gott det ser ut!!! Att se spenat o broccoli på tallriken har ju inte hört till vanligheterna 😊 härligt!!! Puss




Kom ihåg mig?