DEGKVÄLL

Hejhoppppp!! Dagen började med att alarmet ringde för att ta mig upp till skolan och FY vad jobbigt det var att gå ur sängen imorse... Min första och sista lektion var Business och jag hade som sagt midterm exam. Vet inte riktigt hur det gick...I USA har man mest quiz, alltså man får välja mellan olika alternativ, så man behöver inte skriva något svar själv, vilket är väl rätt skönt... MEN jag hatar verkligen quiz, får oftast inte så bra på det för jag övertänker alltid "den är de, eller nej den, eller han försöker säkert lura mig så jag tar den..." suck, så det slutar med att jag bara kryssar i ett svar! Aja. 

När jag kom hem var jag sååå trötter, så jag somnade i två och en halvtimme, sedan dess har vi bara varit hemma och degat framför datorn. Eller a, vi gick till The Grove där vi köpte lite gott att ha till filmen som vi såg, The Experiment. Den var faktiskt riktigt bra, så den bör ni se tycker jag allt! 

Nä, nu har jag så tråkigt, så får väl gå och lägga mig snart eller något...Ikväll blev det ingen Luresday, var sugen på det först men sen blev det alldeles för degigt här hemma så orkade inte lyfta mig från soffan... Såååå hoppas ni får en bra fredag kväll allesammans! 

 
 
 



Kom ihåg mig?