BFF DATE

 


 

 


 
Åh igår kände jag och Fanny att vi behövde ha en riktig mysikväll bara jag och hon, ibland vill man bara vara ensamma. Efter skolan gick vi hem och fixade i ordning oss lite för att sedan gå och boka bord på restaurangen La Piazza, hur god mat som helst har de där! JA ni ser ju på bilderna att det ser hyfsat gott ut!
 
När vi var mätta och belåtna gick vi till Dylan´s Candyshop och frestade oss själva med allt gott godis som fanns i butiken, vi köpte inget men det är bara roligt att vara inne i butiken haha! Istället gick vi till wholefoods och Trader Joe´s för att köpa lite gottit till vår filmkväll! Vi köpte bananchip som jag btw är helt inne på just nu, alltså alltid är det något jag ska bli beroende av haha! Fanny köpte sig en B&J! 
 
Vår kväll slutade framför datan med film och lite gott!
 
Hoppas ni fick en lika mysig start på helgen som vi! 
PUSS
 



Kom ihåg mig?