BANANA PANCAKES!!!

 
Hallihallå! Nu har jag helg som ni vet wehoo, bestämde för att festa till det med min favoritmat bananpankakor och ett litet avsnitt av modern family nomnom! Nyttigt men gottit, kan inte bli bättre ju! Vädret har vänt ännu en gång här borta så nu är det suuupervarmt igen, så passade på att gå ut en timme till poolen idag... Nu ska jag och Fanny ha en litet bästismyskväll! Vi tänkte gå till the grove och sedan sätta oss på en restaurang och äta lite god mat! Även om det är Luresday idag så bangar vi faktiskt utgång idag och myser till det lite extra med film o mat! 
 
Åååh jag är så glad, för det är nu bestämt att den 8 januari kommer min fina saknade vän Sofia Kleist och hälsar på mig här i LA! SÅ GLAD! Först min syster och sedan fia, kan det bli bättre?! 
 
 
PUSS & KRAM
 
 



Kom ihåg mig?