Another night at LURE

 
Igår var vi ute på Lure vårt favvoställe! Hade verkligen hur roligt som helst! Hade taggat inför den här utgången hela veckan haha...och lyckad blev den!! Fattar inte att jag gick upp klockan 8, tog mig till Wholefoods köpte lite mat inför min Detox vecka, när jag gick och la mig vid 4 ! Är inte det minsta trött eller sliten, *peppar,peppar ta i trä*! 
 

Nu är det dags att sätta igång med allt som man gör på ångestsöndagar som plugg, städ, träna osvosv! Hoppas att ni där hemma inte har haft en allt för ångestfylld söndag! 
 
PUSSIS 

Fint foto ,tänker på,Er varje dag och gläds åt alla upplevelser ni har,men längtar att träffa Er,men njut!!! Kramar från Göteborg och just nu Bollebygd

Svar: Tack! Åh vad roligt att höra, vi saknar er där hemma där hemma med! Kramkram
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?